Vardagsbestyr

Hur har ni haft det

2009-07-04 16:58 #0 av: EvaG

Hur har ni mått i denna värme som varit? Har ni orkat er ut? Själv har jag turen att arbeta natt, men det har inte blivit så mycket sova på dagen just på grund av värmen.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Anmäl
2009-07-04 18:31 #1 av: Leffe

Hållt mig inne samt på balkongen mesta tiden

Anmäl
2009-07-04 20:13 #2 av: fibro

Legat i min baden-baden och läst och slurpat ice-tea mest - i lagårn - där är det svalt Skrattande

Anmäl
2009-07-06 01:52 #3 av: emiya

Värmen har tagit hårt på mig och jag har stannat inne på dagarna och tagit sena kvällspromenader. 

Nu är det betydligt svalare här och jag sitter ute på balkongen och njuter av att frysa lite lätt!Glad

Anmäl
2009-07-06 10:29 #4 av: Tatsja

Idag så vräker regnet ner. Ska ut och gå med Tatsja. Blir regnjacka och keps.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Anmäl
2009-07-09 02:30 #5 av: Mezzzanina

Vad jobbigt för dig att sova när det är varmt Eva.Jag har själv sol mot mitt sovrumsfönster och har vaknat av att mitt sovrum är som en bastu.Men jag har turen att ha swimmingpool på min gård, så jag och sonen har tillbringat dagarna vid poolen!

Men nu har i alla fall regnet kommit mer råge till Gotland.

Anmäl
2009-07-16 22:50 #6 av: Rita-S

Jag har legat på sängen under fläkten, eller på golvet i vardagsrummet där det var kallast. Jag orkar inte värmen, den är fruktansvärd för mig. Visst mår min fibromyalgi lite bättre så jag är när till värkfri, men det ersätts av migren i stället . Suck!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2009-07-17 10:25 #7 av: Tatsja

Rita, aldrig får man vara glad för vädret. Visst blir fibron bättre och även whiplashen, men astman blir värre. Sen när regnet kommer, så får jag ischias istället.

Väl mött, Tatsja

Anmäl
2009-07-17 11:08 #8 av: Rita-S

Tur jag inte har astma iaf.. jag har ju medicin mot migrenen, men jag blir himla trött av den tyvärr.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2009-07-18 09:31 #9 av: Tatsja

Migrän får jag ibland. Speciellt när jag har ansträngt mina ögon.

Väl mött, Tatsja

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.