Annons:
Etiketterforskningutveckling
Läst 1092 ggr
Nynta
10/13/09, 12:28 PM

Viktig forskning om rörelsehinder

Hej!

Mitt namn är Elisabet Söderberg och jag är doktorand vid Pedagogiska institutionen vid Stockholms universitet. Min forskning gäller rörelsehindrade i studie- och yrkesvalet. Jag planerar att under hösten genomföra en enkätundersökning om rörelsehindrades studie- och yrkesval. Jag söker nu deltagare. Jag önskar att dessa ska

  • vara myndiga
  • inte vara över 35 år
  • ha haft sitt rörelsehinder under uppväxten
  • i alla fall delvis ha genomgått svenska skolsystemet
  • räkna sig själva som rörelsehindrade

Stämmer du in på dessa kriterier?  Då hoppas jag att du vill bidra med dina viktiga erfarenheter från ditt studie- och yrkesval till min undersökning. Jag behöver hjälp av dig för att kunna fullfölja den här studien. Din insats kan bidra till att rörelsehindrades behov bättre tillvaratas i studie- och yrkesvägledningen i framtiden. Tack för att du ger av din värdefulla tid för att medverka!

Deltagarna garanteras full anonymitet. Enkäten beräknas ta cirka 20 minuter att besvara.

Jag nås på elisabet.soderberg@ped.su.se eller 073 073 93 79.

Jag vill tillägga att jag själv har ett rörelsehinder.

Bästa hälsningar,

Elisabet Söderberg

Annons:
[SvenA]
10/13/09, 6:53 PM
#1

Jag hoppas att det är riktigt många som hör av sig till dig

[Beavis]
10/13/09, 9:03 PM
#2

Jag faller bort på ålders kravet. men lycka till med det, Arbetslöshet ibland rörelsehindrade är nog ganska stort skulle jag tro. möjligen inte blend de som skadat sig men bland oss föda med skiten.

Nynta
10/19/09, 2:46 PM
#3

Tack! Tala gärna med era vänner. Jag är verkligen i behov av respondenter!!!

Upp till toppen
Annons: