Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1172 ggr
[SvenA]
6/23/10, 4:50 PM

Nu är sommaren kommen

Nu har vi haft 2 underbara riktiga sommardagar här med mycket sol och värme

Annons:
[Beavis]
6/23/10, 8:41 PM
#1

otroligt skönt, jag har bara drivit runt i stan och på byn med poalre och njutut i värmen. Skönt nu innan det blivit för varmt och fuktigt i luften

[SvenA]
6/24/10, 9:47 AM
#2

Det är tur att man har en trädgård att kunna vara i jag trivs verkligen bra i solen

[SvenA]
6/28/10, 10:00 AM
#3

Jag hoppas att ni alla som behöver hjälp för att komma ut i den underbara sommare verkligen får den hjälpen så att även ni kan njuta av den så att hösten inte blir så lång

[Beavis]
6/28/10, 11:38 PM
#4

Man har ju fortfarande rätt till ledsagning ifall man har svårt att ta sig ut själv. Kommunerna försöker krinskära denna rätt för att spara pengar, men man får ligga på lite.

[SvenA]
6/29/10, 10:10 AM
#5

Även om lagen säger att man har rätt till ledsagning så följer inte kommunerna denna lag

Det är bara att se hur det är för mig jag har fått rätt i domstol och ändå får jag inte ledsagarhjälp

Det vore kul att få höra om det är flera som har blivit nekade ledsagarhjälp och i så fall varför har ni inte fått det

[Beavis]
6/29/10, 11:28 AM
#6

Jag har för mig att jag såg et i en annan tråd att det var någon som ville komma ut mer? Denna person kan ju ha blivit nekad…

Annons:
[Beavis]
7/14/10, 2:59 AM
#7

Ruskigt jäkla kvavt och varmt just nu, Jag orkar inte vara inomhus länge. Jag lider med dem av er som inte kan gå ut själva och heller inte får hjälp att ta er ut.

Nu önskar jag mig en stor luftkonditionerare av jultomten….

[SvenA]
7/14/10, 11:45 AM
#8

Men i dag är det skönt med lite mulet väder än så länge

Det har regnat i Åkersberga som ligger norr om stockholm jag fick höra det via telefon för en stund sedan

[Beavis]
7/14/10, 2:15 PM
#9

Det var mulet här tidigt i morse men det gick över… hade hoppats på lite åska för att ladda ur atmosfären.

Upp till toppen
Annons: