Annons:
Etiketttrafikskadade
Läst 2029 ggr
dogg
10/12/10, 7:44 PM

Behöver hjälp med bra läkare i Mölndal/Gbg?

Hej! Ny här på forumet och ny i Göteborgsområdet sedan januari. Är sedan 7 år tillbaka whiplash skadad mm sedan en bussolycka. Har bla diagnosen WAD grad III. Hittade er i och med att jag är inne ofta på sheltie iFokus. Nu till min fråga, i december får jag äntligen första handskontrakt i Mölndal och vill nu hitta en läkare som är kvar på sin tjänst, som går att nå, som är erfaren och tar sig tid att skriva bra intyg till försäkringskassan framför allt. Har haft en i och för sig bra läkare på vårdcentralen men han har inte alltid varit på sin tjänst utan arbetat på andra ställen också. Ska börja arbetsträna nu och behöver en fast läkare som kan hjälpa mig med alla papper och naturligtvis allt annat medicinskt som rör min skada. Någon som har ett bra tips, rätt person är viktigast, men bör finnas i Mölndal eller centrala Göteborg? Tack på förhand.

Annons:
[Beavis]
10/12/10, 8:18 PM
#1

Hej och välkommen dogg.

Tyvärr bor jag i Stockholmsområdet så jag kan inte hjälpa dig men förhoppningsvis har någon annan här tips.

[SvenA]
10/12/10, 10:36 PM
#2

Hej och välkommen hit även jag finns i stockholmstrakten så jag vet inget om läkarna i Göteborg. men gå in på hälsa i fokus, där sajtvärden är från göteborg hon kanske kan hjälpa dig med detta?

Har du däremot andra saker så kanske vi kan hjälpa dig med råd och tips här. för vi har erfarenhet av egna rörelsehinder med allt vad det kan innebära…

Upp till toppen
Annons: