Annons:
Etikettarbetsmarknaden
Läst 2925 ggr
PiaSternheden
11/12/10, 11:25 AM

Ny på forumet!

Hej!

Jag heter Pia Sternheden 44 år och gillar att diskutera och höra andras tankar om hur Sverige ska styras med andra ord jag är politiskt intresserad främst i frågor som rör mänskliga rättigheter och alla människors möjliget att vara med och påverka det samhälle vi lever i. Jag arbetar som handledare i Projekt Örebro Deltar, ett arbete jag stormtrivs med då det handlar om att unga människor med funktionsnedsättning som vill vara med och påverka i politiken. www.attitydskolan.se/orebro_deltar

På min fritid så är det familjen som är i centrum, vi gillar djur, läsa besöka badhus,bio och bibliotek. Ser fram emot att läsa på det här forumet. och kanske snart vågar mig på att skriva något inlägg. Själv har jag en hörselnedsättning och ett rörelsehinder vilket gör mig precis som alla andra människor i samhället alldeles unikKyss

Annons:
Leffe
11/12/10, 11:53 AM
[Beavis]
11/12/10, 12:19 PM
#2

Hej och välkommen hit,

bara att sätta igång och läsa alla trådar då. din åsikt oavsett hur liten stor eller extrem är välkommen.

Jag skall väll även nämna att Rörelsehinder.ifokus.se alltid är intresserade av att byta länkar med olika organisationer i vår intressesfär.

[SvenA]
11/12/10, 12:19 PM
#3

Varmt välkommen hit det är allltid kul med nya människor

Du behöver inte vara rädd för att skriva här för här är alla åsikter välkommna så länge vi inte mobbar varandra och speciellt viktigt är det att vi tar hänsyn till våra olika funktionshinder

Att debattera samhällsförändringar som behövs för att vi med funktionshinder ska kunna få delta i samhället fullt ut på våra egna förutsättningar med tanke på funktionshinder

Så kom med i debatterna och för fram din åsikt den behövs verkligen här för annars blir vi insnöade i våra egna tankar och åsikter och det är inte bra

[SvenA]
11/12/10, 12:39 PM
#4