Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 4006 ggr
[Beavis]
2011-01-01 19:55

Roliga bilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hittar ofta roliga bilder på nätet och tänkte att det gör kanske ni med?

Så jag tänkte man kan ju starta en tråd där man kan lägga in lite bilder man hittar. Tyvärr för er som är blinda blir det svårt . Men vi kan göra en Regel att alltid beskriva bilden.

Denna säger i alla fall "Dumhet är inget rörelsehinder" på engelska

Annons:
[SvenA]
2011-01-01 22:19
#1

Det låter bra men berättta vad bilderna handlar om

[Beavis]
2011-01-02 20:41
#2

Japp det gjorde jag. Ovan är en bild på en tom handikappruta med en vit skylt med röd text som säger "Stupidity is not a disability" Alltså dumhet är inte ett rörelsehinder.

[SvenA]
2011-01-02 22:24
#3

Det är bra det att du talar om vad bilden föreställer det finns ju dom som har lite synrester kvar det är inte alla synskadade som är helt blinda

[Beavis]
2011-01-31 03:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Den här e småkul

Föreställer en kille i rullstol som ger fingret åt en GÅ skylt.

Mezzzanina
2011-02-05 01:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Den här tyckte jag var kul.

Det är den vanliga symbolen för handikapp som brukar användas.På bilden är den överstruken som ett varningsmärke.Och så står det:

Im not handicapped,Im just lazy.

[Beavis]
2011-02-06 19:03
#6

cool den ska jag sno Skrattande

Annons:
bernil55
2011-03-14 11:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

När jag igår pratade om att min rullstol gled på rampen till en färdtjänstbuss, skickade min gubbe denna bild. men det kanske inte är ett skämt utan allvar? Jag skulle då gärna ha larvfötter på min när jag åker med "skräckbussarna" men den är lite hög så jag kommer nog inte in… ;-)

Sven: Det är alltså en rullstol (eller vad kallar man det då?) på larvfötter men dessutom sitter man väldigt högt!

[SvenA]
2011-03-14 12:06
#8

Jag har hört talas om den och jag tror att den skulle vara perfekt här i landet på vintern fast även om man ska ut i naturen för inomhus skulle den ite fungera för den skulle förstöra golvet Men att den skulle komma till sverige tror jag inte för här ska vi ha det gamla invanda det är bara se på vilket moststånd det var för lättviktstolarna

[Beavis]
2011-03-14 18:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Hälsomyten jag ska sluta motionera Skrattande

Översättning

Kommer du ihåg de där tjugo extra åren du la till ditt liv genom rent och hälsosamt lverne?

Ja detta är dem…..

Gubben sitter på bänken helt ihopsjunken med sin rullator och ser inte så glad ut

Upp till toppen
Annons: