Annons:
Etikettbemötanden
Läst 1282 ggr
[SvenA]
1/2/11, 9:51 AM

2011-01-01

Från och med nu så är det inte läkarna som avgör om du har arbetsförmåga på grund av din sjukdom

Numera är det enbart tjämstemän på försäkringskassan som kan avgöra din arbetsförmåga och detta utan några som helst medicinskautbildningar.

Nu är nog alla arbetsföra. Så nu kommer det inte längre att behövas en försäkringskassa för dom sjuka.

Nu måste vi göra något åt detta vansinne, detta vansinne som har smittat av sig även till oppositionspartierna, vika tycker att dessa nya regler är jättebra!

Upp till kamp bröder och systrar. Låt solidariteten leva! Ge de sjuka ett värdigt liv, ge dem en ärlig chans att få leva så värdigt de bara kan. Ni kan inte ogiltigförklara alla sjuka i Sverige. Detta är en skam för vårt land och samhälle.

Annons:
Leffe
1/2/11, 3:02 PM
#1
[Beavis]
1/2/11, 9:14 PM
#2

Känns bra att veta att jag aldrig mer kommer bli sjuk Skrattande

[SvenA]
1/2/11, 10:16 PM
#3

Det kan du aldrig veta det kan komma många sjukdomar till dig om du har otur

[Beavis]
1/2/11, 10:48 PM
#4

Jag var ironisk. Klart jag kommer bli sjuk och mina ben kommer säkerligen bli svagare osv Men nu när förnedringskassan bestämmer kommer jag nog att förklaras friskare än någonsin.

[SvenA]
1/3/11, 11:55 AM
#5

Vi är nog alla friska numera om man ska tro vad som händer se bara på den killen som har dialys och är både blind och rullstolsburen som anses arbetsför

[Beavis]
3/6/11, 11:13 PM
#6

Nu är vi så friska att de även vill höja gränsen för frikort på mediciner, de har ju blivit så billiga ändå och vi är ju ändå inte sjuka . så det blir nog bra.

Annons:
[SvenA]
3/7/11, 11:01 AM
#7

Visst blir det bra för våra makthavare

Upp till toppen
Annons: