Annons:
Etikettersjukdomarskador
Läst 1552 ggr
Max858
2014-12-08 06:44

skador

Hej dum fråga men hur skadar man sig egentligen helst knät jag vet följderna och svara gärna ärligt

Annons:
thenameless
2014-12-08 18:59
#1

Trilla om kul, snava, se gärna till att du faller med knät emot en vass kant så ska du se att du skadar knät. Ett annat sätt är att du böjer knät åt fel håll sk "Översträckning" gör du det ordentligt är nog knät trasigt efteråt. Ge inte upp!

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Maria
2014-12-08 21:35
#2

Har du tänkt att skada dig själv??

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

thenameless
2014-12-09 15:05
#3

Förlåt om jag var sarkastisk, jag bara är sådan. Men det finns så många olika sätt man kan skada rygg och nacke på för att bli förlamad att det är svårt att räkna upp alla. slumpen och  maximal otur kan förvärra minsta lilla grej. Många har brutit sig på de mest otroliga vis.

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

RuiXue
2014-12-14 23:56
#4

Man kan skada sig på alla möjliga sätt. Men att försöka skada sig själv är inget jag rekommenderar! Har du en önskan att skada dig själv så sök hjälp! Det finns hjälp att få så du slipper må dåligt och känna en önskan om att skada dig själv!

Jag har diverse problem med alla mina leder i kroppen, knäna inkluderade och från erfarenhet kan jag säga att det är inget roligt att leva med i vardagen! I mitt fall är det medfött.

Jennie


Upp till toppen
Annons: